Ik ben een terugkerende klant
E-mailadres:
Wachtwoord:

Nieuwe klant

Ik ben een nieuwe klant en ik wil graag een account aanmaken

Retourneren

Retourneren

Na ontvangst van de producten betaalt JBN Security binnen veertien dagen de geretourneerde producten aan u terug. Let op: het gaat hierbij uitsluitend om terugbetaling van de producten! Andere kosten zoals verzendkosten en/of overige kosten (telefonisch contact, faxen etc.) vergoeden wij niet.

JBN Security behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, indien de verpakking reeds is geopend, gebruikt of beschadigt. Wij stellen u daarvan dan schriftelijk of per email op de hoogte. Dit geldt ook voor eventuele schade aan de producten zelf.

RETOURNEREN
Indien u producten welke reeds geleverd zijn retour wilt sturen dan gelden onderstaande voorwaarden:

RMA FORMULIER
Indien een product defect is dan kunt u het RMA formulier invullen op deze website door HIER TE KLIKKEN. Op deze pagina vindt u ook belangrijke informatie over het stappenplan welke u dient te volgen bij een RMA.

RETOUR STUREN PRODUCTEN
Indien u producten heeft besteld welke u wilt retourneren kunt u, mits de producten in de originele en onbeschadigde verpakking en in nieuwstaat verkeren, contact met ons opnemen om deze producten retour te sturen.

REGELS

- 40 dagen na factuurdatum is retour sturen van de producten niet meer mogelijk.
- Speciaal voor u bestelde producten kunnen niet retour worden gestuurd.
- producten moeten met Orgineleverpakking terug gestuurd worden.
- Mis bestellingen worden niet retour genomen


RMA
Met een RMA wordt een product bedoelt welke binnen de garantieperiode defect raakt. U kunt via deze link eenvoudig een RMA aanmelden. Op deze pagina dient u alle relevante gegevens in te vullen, waarna er vervolgens contact met u wordt opgenomen door onze serviceafdeling. Zij zullen samen met u bespreken of het een hardwarematig defect is en/of dat zij u kunnen helpen om het probleem eventueel te verhelpen.

Indien het een hardwarematig probleem betreft kunt u het product retour sturen, waarna wij het direct na ontvangst testen en indien noodzakelijk doorsturen naar de fabrikant voor reparatie. Zodra het product terug komt van het reparatiecentrum wordt het direct aan u geretourneerd.